Eerste dag!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendeline Kate - WaarBenJij.nu Eerste dag!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendeline Kate - WaarBenJij.nu

Eerste dag!!

Door: wendelineincuracao

Blijf op de hoogte en volg Wendeline

29 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Lieve iedereen!!

Daar zijn we dan, op het zonnige eiland Curacao;)!!! Het was ons dagje wel:)! Om half 7 stonden we op schiphol met samen ongeveer 100 kilo!!!!! bagage. Na een lekker kopje koffie te hebben gedronken hebben we afscheid genomen van iedereen die er was. (super bedankt dat jullie er zoo vroeg waren:D) Was even lastig maar daarna gingen we met een glimlach op ons gezicht door de douane!
In het vliegtuig beland hebben we lekker filmpjes gekeken op ons schermpje, geslapen en geklets en ondertussen werden we bij de les gehouden door een babty die (zonder overdrijven) 7 van de 9 uur keihard heef liggen krijsen. Die had ook heeeel veel zin in de vakantie NOT!
Aangekomen op de verwachte tijd gebeurde ons eerste avondtuur al. Nog niet door douane en Do was de spreekwoordelijke lul! Ze had geen stagecontract (wat officieel ook niet hoeft als je korter dan 6 maanden gaat) en kwam het land niet in. WAT NU?? Een paar echte pittige antiliaanse vrouwen waren niet zo blij met ons. Na wat lullen en vertellen dat Do geld heeft (ze zei maar wat haha) mocht ze toch door. We kregen de mededling mee dat we aan iedereen in Nederland die hier gaat stage lopen moesten vertellen dat ze een contract mee moeten nemen. Noujaaa zal wel,wij waren er door dus waren blij!! We hadden meteen de bagage en zijn opgehaald door mijn tante. Gisteravond hebben we lekker gerelaxt en gegeten en om 10 uur (onze tijd) zijn we gaan slapen na een onwijs lange dag!

Even voor jullie informatie, hiet is hier rond de 30 graden en in onze achtertuin ligt de zee;) Dus zo zwaar hebben we het niet haha! We gaan zo de stad in om een nummer aan te schaffen en het eiland een beetje te leren kennen:D!

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichtjes, want hoe leuk het hier ook is, ik mis jullie echt wel!!

Heel veel liefs en un grande beso from Curacao!!!!

• 29 Januari 2011 - 13:36

Carien:

Pientje! Wat klinkt dat meteen heerlijk. Een beter ontvangst van 30 graden kan je je niet wensen als het in Nederland 's nachts vriest! Gelukkig ben je uiteindelijk het eiland op gelaten en kan je nu gaan genieten van vijf maanden stage!! Geniet ervan en ben benieuwd naar alle verhalen die gaan komen!
    xxx Liefs

• 29 Januari 2011 - 13:45

Margreet:

ha liefje, ben zo blij voor jullie, met die 30C. Hier is het -1!! hahaha. Ben je kamer aan het opruimen, nu kan het eindelijk, nu je even weg bent! Ben blij voor Do dat ze er toch is ingekomen, zou toch sneu zijn als ze met het eerste vliegtuig weer terug had moeten vliegen. Mamma Do was dan wel blij geweest, hahaha! nee hoor, gaat goed met haar! Geniet maar!! dikke beso!!

• 29 Januari 2011 - 15:31

Debbie:

Ben je nog maar net in Curacao, weet je me toch alweer jaloers te maken :p!

Heel veel plezier gewenst vanaf de oude rijn!

• 29 Januari 2011 - 16:00

Pien:

Jeetje wen! wat klinkt dat toch weer allemaal vervelend! hier is het koud, maar dan ook echt koud!
    ik hoop dat je snel weer wat leuk schrijft, en dan kan ik zeker weten op de hoogte blijven!
    hoop dat je het naar je zin gaat krijgen en heel erg veel plezier!
    dikke kus en tot snel!

• 29 Januari 2011 - 16:16

Hey lieve Wen,

Wat een reis, met zo'n tjenkende baby en dat gedoe dat Do het land niet in kon... das al weer een heel avontuur op zich :).
    Wat rot voor je dat je het strand als achtertuin hebt....!!
    Ik ga je blog echt volgen..... ben heel benieuwd naar je ervaringen, natuurlijk ook naar je stage ervaringen... want tja... die compentie's moeten eenmaal gehaald worden.... ;).

• 29 Januari 2011 - 16:16

• 29 Januari 2011 - 16:17

• 29 Januari 2011 - 16:54

Lauuuuu:

Dag liefje!!

Ik heb je al gesmst, maar nog eventjes reageren op je leuke verhaaltje! Denk dat je vergeleken met mij nu al onwijs actief bent met Waarbenjij hahaah ; )
    OOowww wat klinkt het heerlijk! Ga lekker genieten van je weekend, goed insmeren met je factor 50 en drink ook een cocktailje voor mij : )

Hele dikke knuffel XXXXXXX

• 29 Januari 2011 - 18:56

Caat:

Dushiii! Wat goed dat je zo snel na aankomst al aan het schrijven bent gegaan! Ga vooral door met die jaloersmakende verhalen, heerlijk om te lezen! Maak er een mooie tijd van lieverd!
    Enorm veel liefs en dikke kus

• 29 Januari 2011 - 19:42

Julie:

Pienoss! Superleuk nu al een berichtje! Klinkt heerlijk allemaal! Het is hier min 3 ofzo dus ik zou graag een zonnige duik nemen in jouw achtertuin.... Heeel veel plezier lieverd! Dikkekus

• 30 Januari 2011 - 10:47

Isis:

hee wen,
    super leuk dat je al een verslag hebt neergezet en beetje spannende reis dus! Dertig graden klinkt niet verkeerd en de zee in je achtertuin haha.. geniet ervan! xx

• 30 Januari 2011 - 13:34

Magali:

Hey wen! Even een spannend momentje dus! Ik ga mn contract niet vergeten! Vind het leuk dat je een pagina bij houdt, marlou, van school, moesten we toevoegen als we zoiets zouden doen, vond ze leuk om te lezen hoe het gaat. Zijn jullie al gewend aan de temperatuur daar? Oeh ik heb ook zo'n zinn! Kus

• 31 Januari 2011 - 08:14

Lou:

Pientje, lieverd!
    Wat leuk, nu al een verslagje van je reis! Die temperaturen klinken echt Zo heerlijk.. Nu zijn de rollen omgedraaid.. Ik Ben Nu jaloers op jouw ;)
    Hoe bevalt villa azul? Heb je een leuke kamer? Start je vandaag met stage gelijk of heb je nog een Paar daagjes om het land te verkennen?
    Geniet Ervan!!!!
    Dikke Kus

• 31 Januari 2011 - 16:04

Opa En Oma:

Lieve Pien!
    Blijkbaar kreeg je al in het vlirgtuig
    ruim de gelegenheid om kinderpsychologie te oefenen!
    Wij zien uit naar het volgende deel
    van je verslag.
    liefs ,opa en oma

• 01 Februari 2011 - 10:09

Pappia:

Mijn lieve Piepers,
    Wat een reacties nu al. Popie ! Ik wacht met spanning op je eerste ervaringen met kamer/stage etc. Mis je wel !!!
    Kus,
    P.