Alweer een maand! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendeline Kate - WaarBenJij.nu Alweer een maand! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendeline Kate - WaarBenJij.nu

Alweer een maand!

Door: wendelineincuracao

Blijf op de hoogte en volg Wendeline

27 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

Een kleine kort verhaaltje omdat het kan!

Vorige keer zat ik nog enthousiast te vertellen over wet&wild, lekker in de open lucht, onder de sterrenhemel, in ons jurkje! Dit had ik beter niet kunnen doen want gister hadden we een 80&90 party op Mambo en toen begon het toch een partij te regenen!!!! We waren echt zeiknat maar hebben heerlijk in de regen staan dansen. (zie foto's). De afgelopen week heeft het heel veel geregend. We mogen niet klagen na wat er allemaal de afgelopen maanden hier is gevallen maar voor ons was het nieuw. Het heeft bijna de hele week geregend met vlagen. Het kan in Nederland hard regenen maar als hier een hoosbui naar benenden komt dan weet je ook niet wat je overkomt:P! Er komen meteen weer meer gaten in de weg (Die je niet ziet omdat ze vol staan met water), het wegdek is echt spekglad als het nat is en het water loopt hier niet zo goed weg dus blijft heel snel liggen:p. Een tip voor als je hier nog is komt: Rij voorzichtig als het regent!!!!
Do maakte net de hilarische opmerking: ''wen is hier geen zonnenbank ofzo?''. Dan zit je op een tropisch eiland, waar het 30 graden is, je je heel goed moet insmeren omdat ze zon zo sterkt is, willen we naar de zonnenbank om bruin te worden, dat gaat toch ver hahaah!!

Verder niet heel veel goede verhalen deze week. We begonnen zondag natuurlijk weer met wet&wild, dat was weer heel gezelllig! Begin van de week hebben we weer gesport, wat gebeurt er met me?!?!?! Dinsdag zijn we weer naar de movienight geweeest op Mambo, (Gelukkig bleef het daar wel droog). Woensdag zijn we met een paar studiegenootjes van school uit eten geweest in Willemstad! Afgelopen vrijdag hadden we een verjaardag van een collega van Do. Zij had, heeeeel gaaf, zo'n partybus gehuurd. (zie foto's). Dan ga je met z'n allen in een bus waar geen ramen in zitten, de muziek keihard aan en dan rij je, al dansend door de hele stad. Dat was echt heel erg gaaf! Daarna zijn we nog even naar Cabana geweest en toen lekker richting ons huisje, om midden in de nacht, nog een greys te kijken. (onze verslaving hihi)!
Gister hadden we dus ook een feest op Mambo waar we met onze buurtjes van jongbloedweg 50 (dat is mijn adres, dus als je je geroepen voelt om een kaartje te sturen.....postcode is niet nodig hihi)naar toe gingen. Alle oldschool nummers kwamen voorbij dus dat was 1 groot feest!!
Ondanks de regen mogen wij niet klagen want zó slecht hebben wij het hier niet haha! Het is hier echt heerlijk en de tijd vliegt voorbij!!

Stage gaat goed! Ben druk bezig met allerlei projectjes en doe goed mijn best voor het leren van Papiamento. Hier is het soms belangrijk hoe je de klemtoon uitspreekt want een woord kan opeens iets heel anders betekenen als je het niet goed zegt. Volgens mij kraam ik soms echt de grootste onzin uit maarjaaa ik doe mijn best!!

Mi ta bai!! (Ik ga). Haha het schiet echt al op he?

Super bedankt voor alle lieve berichtjes! Vind het echt heel leuk om al jullie reacties te krijgen!

Tot snel!! Liefs!!!!


  • 27 Februari 2011 - 14:38

    Katie:

    Hey lieve wen !

    Alweer een maand, wat gaat de tijd toch snel !
    Leuk om je verhalen elke keer te lezen en ben blij dat je het zo naar je zin hebt!!!!
    Super leuke foto's weer !

    Take care !!!

    liefs xxxxx katie

  • 27 Februari 2011 - 15:57

    Fleur:

    Heey!
    Superleuk al je verhaaltjes! Heel fijn dat je het zo naar je zin hebt. Wat grappig trouwens, het feestje in de partybus was zeker die van Marijke? Zie Kevin ook al op een van de foto's staan. Heel leuk haha. Nou geniet ervan!!! xxx

  • 28 Februari 2011 - 09:02

    Pappia:

    Partybus ??? Ik heb sterk de indruk dat je je wel amuseert. We zullen het snel zelf ervaren. Hartelijk dank voor jullie aubade van vannacht. Je (jarige) moeder was zeer onder de indruk, ik iets minder (gaap, gaap). Ga zo met mamma ergens lunchen in Rotterdam en verder zien we wel. Ze heeft me wel zonnebril nr. zoveel afgetroggeld. Dag lieverd, tot snel.

  • 28 Februari 2011 - 09:15

    Caat:

    Aaaah gaaf Pienie! Wat een jaloersmakende verhalen, je leeft in een paradijsje! Ik kwam gister van wintersport met verse sneeuw en heerlijke zon terug in een nat, grauw en druilerig Holland.. :( Dusss geniet maar lekker van het daar zijn dushi! Blijf schrijven en foto's plaatsen! En succes op je stage he ;) xxx

  • 28 Februari 2011 - 20:17

    Mam:

    hey poppetje!! Daar ben ik weer!! je giga bos tulpen uit curacao staan prachtig!! I am impressed! Zo lief bedacht! Ik ben super verwend door pap en mijn vriendinnetjes! Ik vind de fotos zo gezellig om te zien! xx

  • 01 Maart 2011 - 18:52

    Kitty Colsen:

    Hi Wendy,
    Wat maak je een fijne tijd door daar. Ik lees je berichten met belangstelling. Geniet er met volle teugen van. Veel succes met je stage, vrienden, feesten e.d.
    Liefs van
    Kitty en Joop

  • 04 Maart 2011 - 23:17

    Kiym:

    Ik heb zin in Movienight! En in Mambo! En in Wet&Wild! Wel zonder regen graag.

    Leuk om te lezen lief. You've got mail.

    Liefde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage op Curacao

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2011

Back home!

14 Juli 2011

Inpakken!!

01 Juli 2011

Vakantie!!!!

24 Juni 2011

Allergisch voor kakkerlakken?!?!

13 Juni 2011

Bezoek!!
Wendeline

Actief sinds 15 Jan. 2011
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 42766

Voorgaande reizen:

28 Januari 2011 - 14 Juli 2011

Stage op Curacao

Landen bezocht: