Vakantie of stage?!?! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendeline Kate - WaarBenJij.nu Vakantie of stage?!?! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendeline Kate - WaarBenJij.nu

Vakantie of stage?!?!

Door: wendelineincuracao

Blijf op de hoogte en volg Wendeline

21 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

We hadden een feestje en Do kwam naar me toe met de volgende tekst: ‘’wen we doen net alsof we met vakantie zijn door al die feestjes maar we werken hier natuurlijk gewoon!!!’’ Dit naar aanleiding dat we op feest numero zoveel stonden en allebei mega moe waren.
Deze week waren Ruby en Brigitte er allebei nog en hebben we allemaal gezellige dingen gedaan. We hebben ze dinsdag de movienight van Mambo laten zien en hebben met zijn allen naar: ‘’snowfever’’ zitten kijken. Dan lig je op strandbedjes, onder de palmbomen en de sterrenhemel naar een film te kijken over de wintersport:p. Daarna zijn we nog even naar een tent gegaan en toen naar ons bedje! Woensdag was ik lekker vrij dus toen zijn we naar ST. Tropez gegaan en hebben we in de avond met z’n allen bij mijn oom en tante aan zee gegeten! Dat was erg gezellig. Donderdag begon de feestweek weer en zijn we lekker uit eten geweest bij de Gouveneur en toen hebben we een dansje gedaan in de Tijd. (dit is een kroeg/discotheek). Hier had ik vrijdag lichtelijk spijt van toen mijn wekker weer om half 7 ging om naar stage te gaan. Want dat waren we bijna vergeten maar dat heb ik natuurlijk ook nog deze week gedaan. Na mijn laatste stagedagje van de week zijn we lekker uit eten geweest bij de Tropen en gingen we daarna naar een feest wat je niet mocht missen volgens iedereen. Nou wij daarheen en het was inderdaad een gaaf feest. Het hele eiland was leeg want iedereen stond op hetzelfde feest. Dat ook weer meegemaakt te hebben gingen we zaterdag lekker naar Mambo Beach en heeft Brigitte met dolfijnen gezwommen. Ik heb naar haar gekeken en ze vond het onwijs gaaf! Natuurlijk voelde ik wel de neiging ook dat water in de jumpen maar ik kon me inhouden en heb braaf langs de kant foto’s staan maken! Daarna nog even lekker het strand op en toen gingen we ons alweer voorbereiden op het volgende feest. (wat een leven hahaha). Een of andere bekende dj, Mark Benjamin, die kwam draaien op Mambo. Ik heb geen idee wie het is, of ik heb in een grot geleefd of hij is gewoon niet zo bekend als dat die zelf vind dat hij is! Maar dat maakt allemaal niks uit, het was super gezellig en we hebben tot in de vroege uurtjes staan dansen!!
Gister zijn we weer lekker naar het strand gegaan want we moeten natuurlijk ook aan ons kleurtje denken. We hebben de hele dag op een strandbedje gelegen en hebben niks uitgevoerd! In Nederland doe ik dat niet zo snel maar ik kan je vertellen, hier kan ik er best aan wennen! Daarna lekker uit eten en toen nog een mini dansje bij Wet&Wild.
Het klinkt allemaal hartstikke leuk en jullie denken vast dat ik hier niks nuttigs uitvoer (kan ik me voorstellen met deze verhalen haha) maar ik loop hier natuurlijk ook nog stage. Hier heb ik dan weer wat minder boeiende verhalen over. Het is nog steeds leuk maar soms kan ik er echt niet bij hoe ze hier sommige dingen aanpakken. Communiceren schijnt een lastig begrip te zijn waardoor er sommige dingen zo onduidelijk zijn. Hier leren we van en zolang ik veel initiatief neem kom ik er wel achter wat de bedoeling is. Maar anders dan in Nederland gaat het hier zeker! Meer verantwoordelijkheden en je wordt veel meer los gelaten!

Bri is hier natuurlijk nog gezellig!! We hebben het hartstikke leuk en ze integreert al goed hier. Ze weet precies welk feest wanneer is en leert al snel het halve eiland kennen. 1 minpuntje aan Brigitte is dat ze altijd leest voordat ze gaat slapen. (Ik tik dit terwijl ze mee leest dus ik roddel niet, voor de duidelijkheid haha) Lezen in het donker gaat een beetje lastig dus dan moet het licht natuurlijk aan. Wen daarentegen wil graag slapen als ze half 5 snachts thuiskomt en dat is juist weer lekkerder met het licht uit hahah. Nou mag Bri natuurlijk gewoon lezen maar dan is het wel fijn als ze het licht uit doet als ze klaar is maar dit is toch nog een lastig iets:P. ELKE avond valt ze in slaap met het licht aan en hoor ik ineens een knal op de grond. Dat betekend dat Bri haar boek uit haar handen heeft laten vallen en dat ze in slaap is gevallen met het licht aan. Wen wordt dan weer wakker van het licht en moet ELKE avond het licht uit doen maar dit gaat niet zonder slag of stoot. Als ik het licht uit probeer te doen dan gaat ze knorren omdat ik over haar heen hang hahaha! Nou jongens we lijken wel een getrouwd stel af en toe, zoooo gezellig! Maar verder vind ik haar heel lief en hebben we het onwijs super gezellig samen!! Vind het super gezellig en lief dat ze er is! Goed verhaal of niet?

Hoe leuk het hier ook is, ik mis Jullie soms wel hoor! Ik word zo blij van al jullie berichtjes, mailtjes, smsjes, enz. Als jullie nog goede verhalen hebben uit het zonnige????? Nederland dan hoor ik die maar al te graag!!!

Liefs,
Wen

  • 21 Maart 2011 - 15:02

    Georgina:

    Hallo daar! Ik lees met veel plezier jou verhalen hoor! Heel herkenbaar, doet me zooo denken aan mijn eigen stage op Curacao! Geniet nog maar lekker, het is zo voorbij... Hier begint het eindelijk een beetje lente te worden en gaan we bijna weer de tennisbaan op, ook leuk;-)! Dikke kus van ons allemaal xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 21 Maart 2011 - 15:24

    Kitty:

    Hi Wen,
    Fijn dat je het e-mailadres hebt aangepast! Je bent wel aan t feesten daar. Je rolt met je vriendinnen van t ene in het andere evenement en tussendoor stagelopen! Ik blijf het gweldig vinden en een enorme ervaring. Hier gaat alles gewoon door. Vandaag begint de ente: 21 maart en de zon schijnt hoog aan de lucht! Heerlijk. Morgen maakt Vilna TV-opnames voor een nieuw programma maar dat zal ze je zelf wel mailen. Wel spannend allemaal.
    Nou meid, geniet lekker verder en tot mails. Dikke knuf van Kiity (en Joop)

  • 21 Maart 2011 - 15:41

    Moniek:

    Gewoon genieten hoor!!!!!

    Dikke knuf.................

  • 22 Maart 2011 - 17:04

    De Leuksteee : ):

    Dag liefje!!

    Wat een heerlijk verhaal, maar je mail die ik net heb gelezen vond ik nog leuker ; )

    Love you!

    Lau

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage op Curacao

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2011

Back home!

14 Juli 2011

Inpakken!!

01 Juli 2011

Vakantie!!!!

24 Juni 2011

Allergisch voor kakkerlakken?!?!

13 Juni 2011

Bezoek!!
Wendeline

Actief sinds 15 Jan. 2011
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 42767

Voorgaande reizen:

28 Januari 2011 - 14 Juli 2011

Stage op Curacao

Landen bezocht: