Gerard Joling, Kiym, Do en Pasen= Hopi bon! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendeline Kate - WaarBenJij.nu Gerard Joling, Kiym, Do en Pasen= Hopi bon! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendeline Kate - WaarBenJij.nu

Gerard Joling, Kiym, Do en Pasen= Hopi bon!

Door: wendelineincuracao

Blijf op de hoogte en volg Wendeline

25 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Weer een weekje voorbij waarin ik weer veel heb gedaan. Ik zal het kort houden deze keer;)! Teminste: een poging tot:P

Afgelopen week was Kiym hier en hebben we, als ik niet op stage was, veel gedaan! Maandag en dinsdag moest ik gewoon werken. Maandag avond zijn we naar Gooische vrouwen geweest, dat was echt hilarisch!! Kiym en ik keken dat altijd in Nederland en nu konden we samen de film kijken op Curacao, super leuk dus!! Dinsdagavond hebben we lekker gegeten bij de Gouveneur, was ook super leuk en gezellig.
Woensdag was ik lekker vrij en hebben we een hoop ondernomen. In de ochtend had ik supervisie en daarna heb ik Kiym opgehaald en zijn we naar de stad gegaan. We hebben lekker door Punda gelopen en hebben aan de handelskade nog wat gedronken. Daarna gingen we door naar St. Tropez waar we met een coctailtje gechild hebben, heeel vervelend was dat:P! Om 4 uur moesten we weg want we gingen een sunset catamaran tocht maken over het Spaanse water en de zee. Ook dat was echt hopi bon!! (zie foto's)! Toen we weer terug waren zijn we naar Cabana gegaan om daar nog lekker wat te eten en een drankje te doen onder het genot van live muziek. Nou ik mag niet klagen als ik het zo lees hahaha! Het was echt een topdag!! Donderdag moest ik gewoon weer werken natuurlijk en na mijn werk hebben we Do opgehaald!! Die kwam weer terug:D!! Het was natuurlijk super haar weer te zien en we hebben met zijn allen bij de Tropen gegeten. We waren weer compleet! Kiym en ik zijn toen nog even een dansje gaan doen bij de Tijd. Vrijdag stonden we vroeg op omdat we naar Westpunt gingen om te strandhoppen;)! We zijn naar 3 strandjes geweest. Het leuke van Westpunt is, is dat op die stranden veel lokale mensen komen, het is helemaal niet toeristisch en het is er super mooi! Toen we eind van de dag thuis kwamen hebben we met Omar, Roos, Do, Kiym en ik gegeten bij het oude Hooks hut. Met de voetjes in het zand lekker geten. Ook dit was natuurlijk niet verkeerd;)! Daarna zijn we met zn allen nog naar Cabana gegaan waar lekker hebben gedanst. Als klap op de vuurpijl kwam onze Gerard Joling nog een liedje zingen voor ons, nou onze avond was compleet:P!! Zaterdag weer vroeg op om met Kiym nog een paar laatste dingetjes te doen voordat ik haar naar Hato bracht. Afscheid nemen blijft vervelend maar we hebben een super gave en gezellige week gehad samen!!! Het was zo leuk om haar mijn leventje hier te laten zien en zoo lief dat ze wilde komen!
Gister was het natuurlijk 1e paasdag en toen zijn we met een aantal buurtjes van de manege, op de manege, gaan paasontbijten!
Ook zijn we naar Wet&Wild gegaan en ook daar kwam onze Geer nog een liedje zingen (lees: playbacken haha) voor opnames. Wij natuurlijk helemaal los dus betere figuranten heeft hij niet kunnen treffen:p!! Het was om te giiiiiiiieren!!!!!!

Ik heb een lang paasweekeind gehad en morgen begin ik weer aan stage. Ik hooop dat, naar aanleiding van het gesprek, er wat veranderd is, dat ga ik morgen zien! Wordt vervolgt!

Geniet allemaal van het mooie weer daar! Thanks voor alle mails, berichtejs, enz! Vind het super!!

Veel Liefs!!

  • 25 April 2011 - 15:54

    Iris:

    Klinkt weer heerlijk Pientje! Miss you! X

  • 25 April 2011 - 17:41

    Mam:

    weer een oergezellig weekverslag pieps, zo wordt het straks een heel mooi boek! Kiym is nog niet gewend thuis, haha, maar zat gelukkig wel weer in de zon! Dat wordt nog afkicken voor jullie!! xxxx

  • 26 April 2011 - 18:44

    Carien:

    Ik schaam me dat ik zo lang niks van me heb laten horen!! Heb je vorige stukken net gelezen (jezus wat schrijf je lange stukken, was echt lang bezig!! Hahaha!).
    Het is echt leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Althans niet alles met je stage en zo, maar verder wel en ben super jaloers! Hartstikke leuk dat Kiym langs is gekomen!!! Zie ik dat ze nu al bruiner is dan jij? Hahaha! Nee hoor grapje Pienie! Wanneer gaan we nou skypen? Zullen we anders een date maken?? xxx

  • 27 April 2011 - 20:41

    Nicole:

    Lieve Pien,
    Wat geweldig om te zien hoe je geniet. Al die mooie verhalen en foto's. En ook nog je ouders die langs zijn geweest en onze wereldreiziger Kiym. Onze koffers zijn gepakt en morgen gaan we Maud weer zien. Die is ook zo aan het genieten.
    Geniet nog volop. liefs Nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage op Curacao

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2011

Back home!

14 Juli 2011

Inpakken!!

01 Juli 2011

Vakantie!!!!

24 Juni 2011

Allergisch voor kakkerlakken?!?!

13 Juni 2011

Bezoek!!
Wendeline

Actief sinds 15 Jan. 2011
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 42761

Voorgaande reizen:

28 Januari 2011 - 14 Juli 2011

Stage op Curacao

Landen bezocht: