Bezoek!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendeline Kate - WaarBenJij.nu Bezoek!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendeline Kate - WaarBenJij.nu

Bezoek!!

Door: wendelineincuracao

Blijf op de hoogte en volg Wendeline

13 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Bon dia!!

We zijn weer twee weekjes verder en we hebben weer een hoop meegemaakt! 2 weken geleden kwam er een vriendinnetje van Do aan (Sanne). Zij kwam ook een weekje bij ons logeren. Was super gezellig en we hebben natuurlijk weer allemaal leuke dingen gedaan. Woensdag had ik een personeelsfeestje met alle collega's bij een collega thuis. Daarna ben ik aangeschoven bij Sanne en Do bij Cabana. Weer een lekker relaxt lounche avondje gehad daar!! Overdag waren we met zijn drietjes naar de Aloe Farm geweest hier. Hier wordt Aloe Vera verbouwd en worden er allemaal lekkere producten van gemaakt. Niet handig om heen te gaan als je bijna geen geld meer hebt maar het was wel heel leuk!! Donderdagavond hebben we lekker gegeten bij Marion en Pieter met mijn oom en tante, Tim, Ties, Sanne Do en ik. Was een gezellig en vooral hele lekkere avond. Het is zo'n feestje als er voor je wordt gekookt en je hoeft ook zelf geen boodschappen te doen haha. We blijven studenten natuurlijk;)!! Vrijdag hebben we lekker bij Hooks gegeten en daarna een dansje gedaan bij Cabana. Zaterdag kwam Thijs alweeer aan. Hij zou zondag pas komen maar omdat zijn vlucht was gewijzigd kwam hij al een dagje eerder aan. Helaas moest ik wel werken zaterdag maar hij is met Sanne en Do meegegaan naar Jan Thiel. Het was natuurlijk super leuk hem weer te zien en vond het onwijs gaaf dat hij kwam. Later op de avond kwam ik ook naar Zanzibar en hebben we daar een hapje gegeten. Thijs was natuurlijk best een beetje moe van de reis maar we hadden nog geen zin om te gaan slapen. We zijn naar huis gegaan en gingen ons daar omkleden voor een avondje Mambo. (Thijs was natuulrijk in 5 minuten klaar maar de dames hadden wel een uurtje nodig haha). Op Mambo vonden wij het nog geen tijd om te gaan slapen dus zijn we daarna nog naar Bermuda gegaan (Thijs had imiddels al 28 uur niet geslapen maar met harde muziek en drankjes bleef hij wel overeind). Om 4 uur ging het lichtje toch wel uit en zijn we naar bed gegaan. We sliepen met zijn vieren in ons kleine slaapkamertje dus dat was heel knus.(Thijs werd na 30 uur geen slaap toch wel lichtlijk gek van onze meligheid maar ach, wat wil je met 3 dames in 1 kamer:P) Zondag zijn we met zijn viertjes naar Blue Bay gegaan om lekker te relaxen. Eind van de middag gingen we naar huis om de film van 6 uur te pakken: De HANOVER 2 en daarna nog een dansje te doen op Wet and Wild. Thijs begon toch wel moe te worden want echt rust had die nog niet gehad whahah dus we zijn redelijk optijd weer naar huis gegaan. Maandag waren we allemaal vrij en zijn Thijs en ik naar St. Tropez gegaan. Het was alweer Sanne's laatste dagje dus die ging nog een paar souveniertjes kopen voor het thuisfront! Eind van de middag zijn we met zijn allen naar Hato gegaan om Sanne uit te zwaaien. Ze heeft (volgens mij) een super leuke week gehad en wij vonden het ook heel gezellig met haar! Die avond hebben we getennist. Do en Thijs speelde een dubbeltje tegen Ingrid (mijn trainster) en ik. Het was leuk na al die maanden weer met mijn oude teamgenootje te spelen:D!! Dinsdag moest ik helaas wel werken en hebben we in de avond even niks gedaan. Het plan was Two and a half man te kijken maar bij anderhalve aflevering waren Do en ik al in slaap gevallan dus dat was een korte avond. Woensdag was ik weer lekker vrij en toen ben ik met Thijs naar Willemstad gegaan om de stad te laten zien. We hebben lekker gelunched daar en hij heeft nog een beetje geshopt. In de avond zijn we gaan eten bij Cabana. Ik weet niet wat we die avond dachten maar we waren even vergeten dat we studenten waren haha. Het was wel een hele gezellige avond. Na het eten zijn we verhuisd naar een lounchebank waar later op de avond nog een paar mensen bij kwamen!! Donderdag heb ik weer gewerkt en zijn we in de avond uitgegaan. We begonnen bij de Heeren, daarna naar de Tijd en sloten de avond af in cinco. Mijn neef was inmiddels ook op het eiland met zijn rugbyteam want die speelden hier een toernooi. Zij kwamen ook naar cinco dus daar hebben we ze gezien. Het was echt heel gezellig met zijn allen. Vrijdag was ik gelukkig vrij maar moest Do werken (bikkel!!!!). Ik ben met Thijs naar Port Marie gegaan omdat hij graag wilde snorkelen en dat daar heel mooi kan:). In de avond zijn we naar een rugbywedstrijd gaan kijken van mijn neef. Ik had nog nooit een wedstrijd gezien dus was benieuwd hoe dat ging. Achteraf nog even met ze staan praten en daarna nog even drankje gedaan bij Cabana. Zaterag gingen we naar guido Weijers. Dat was echt heel erg leuk!! Op Mambo beach in de buitenlucht naar zijn show geweest. Doordat het niet zo groot is daar was het heel gaaf en kon je hem goed zien. Daarna nog lekker uitgeweest op Mambo, waar ook mijn neef weer met zijn team kwam. Gister waren we allemaal lichtelijk brak haha. We hebben nog even gezwommen bij St. Tropez en daarna hebben we Thijs weer weggebracht naar Hato. Het was een onijws gezellige en volle week!! We hebben veel gelachen en heel veel leuke dingen gedaan:)! Thijs, onwijs bedankt dat je wilde komen! Vond het super!
Omdat Do en ik toch graag de Platina Kokosnoot binnen wilde slepen zijn we gister nog even naar Wet&Wild gegaan. Ik was echt kapot dus heb het niet heel erg lang volgehouden maar hij is binnen!!!!

Nu zit ik weer op stage. Nog 3 weekjes en dan is het voorbij. De tijd gaat zo snel hier. Ik ben nu eingelijk lekker op gang op stage en doe mijn eigen ding en dan is het alweer klaar. Ik heb wel een paar dingen bereikt hier en doelen behaald die ik had gesteld. Nu ben ik nog mijn laatste taken aan het doen en proberen zo goed mogelijk alle clienten af te ronden. In mijn vakantie kom ik nog wel een paar keer terug want ik ga het niet helemaal redden. Als mijn stage klaar is zal ik wat meer erover vertellen!

Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat!!
Denk aan jullie!
Liefs!!

  • 13 Juni 2011 - 15:05

    Mam:

    jeetje, hoef je niet te werken op stage?? Kan je gewoon een lang verhaal schrijven?? wel weer errug gezellig allemaal. Ook leuk dat je daar weer met familie bent, toch? Hopi bon! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage op Curacao

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2011

Back home!

14 Juli 2011

Inpakken!!

01 Juli 2011

Vakantie!!!!

24 Juni 2011

Allergisch voor kakkerlakken?!?!

13 Juni 2011

Bezoek!!
Wendeline

Actief sinds 15 Jan. 2011
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 42771

Voorgaande reizen:

28 Januari 2011 - 14 Juli 2011

Stage op Curacao

Landen bezocht: