Vakantie!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendeline Kate - WaarBenJij.nu Vakantie!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendeline Kate - WaarBenJij.nu

Vakantie!!!!

Door: wendelineincuracao

Blijf op de hoogte en volg Wendeline

01 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Lieve iedereen,

Een heel klein verslagje over de afronding van mijn stage, omdat het kan;). Afgelopen dinsdag heb ik mijn eindbeoordeling gehad hier. Ze waren erg blij met het werk dat ik hier voor ze heb gedaan. Ik heb van mijn begeleidster hier een 8 gekregen. Het definitieve cijfer voor je stage moet je krijgen van je docent in Nederland. Aan haar had ik mijn beoordeling doorgemaild en daar was ze het mee eens. Een dag later kreeg ik een mail van haar terug dat ze mijn verslag goed had gelezen en dat ze me toch een 8.5 voor mijn stage wilde geven. Of ik dat goed vond? Hahah natuurlijk vind ik dat goed. Mijn stage is dus hier nu afgerond met een 8.5. Helemaal blij natuurlijk!
Vandaag heb ik mijn laatste dagje hier. Ik heb alles afgerond en afgemaakt. Ik heb mijn clienten afgerond en alle verslagen zijn klaar. Het is nu een kwestie van dag zeggen, chocolaatjes achterlaten en weggaan. Het is wel raar dat ik hier 5 maanden heb gewerkt en het nu klaar is. Ik heb hier heel erg veel geleerd. Zowel van het team als van de taken die ik hier heb mogen uitvoeren. Het ging niet altijd even makelijk maar achteraf is het voor mijzelf heel leerzaam geweest.
We zijn afgelopen week verhuisd naar mijn oom en tante. Wat hebben wij VEEL spullen zeg. We hebben allebei 2 volle koffers en nog een handbagage koffertje. Ik denk dat we samen over de 100 kilo zitten, dat kan toch niet? haha! Na ons huis schoongemaakt te hebben zijn we vertrokken. Ook dit was heel raar want we hebben toch 5 maanden samen in dat appartementje gewoond. We hebben er een hele gave tijd gehad wat we niet snel meer zullen vergeten!!
Nu gaan we lekker vakantie vieren! We gaan lekker naar feestjes, nog naar wat strandjes en gaan lekker relaxen en genieten van de laatse dagen hier op het eiland!

Heel erg bedankt voor de lieve mailtjes en reacties!!

Veel liefs!!!!

  • 01 Juli 2011 - 14:15

    Kiym:

    Trots op mijn vriendinnetje, met dr 8,5 in de pocket! En terecht!:D

  • 01 Juli 2011 - 15:16

    Mam:

    knap gedaan schat! Ben zooo trots!! xx

  • 01 Juli 2011 - 16:17

    Iris:

    SUPER!

  • 01 Juli 2011 - 17:00

    Isis:

    Zoo super Wen, stage afgerond met een 8.5!! Gefeliciteerd! Geniet nu nog maar even heeerlijk van je vakantie!

    Liefs xx

  • 01 Juli 2011 - 22:01

    Flo:

    Wen wat supergoed!!! En dat tussen al het feesten door, respect! :D nu nog even chill vakantie vieren, enjoy!!! x flo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage op Curacao

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2011

Back home!

14 Juli 2011

Inpakken!!

01 Juli 2011

Vakantie!!!!

24 Juni 2011

Allergisch voor kakkerlakken?!?!

13 Juni 2011

Bezoek!!
Wendeline

Actief sinds 15 Jan. 2011
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 42764

Voorgaande reizen:

28 Januari 2011 - 14 Juli 2011

Stage op Curacao

Landen bezocht: