Mini update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendeline Kate - WaarBenJij.nu Mini update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendeline Kate - WaarBenJij.nu

Mini update

Door: wendelineincuracao

Blijf op de hoogte en volg Wendeline

12 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Afgelopen week week heb ik weer een heel gezellig weekje gehad met mijn pap en mam! Hebben lekker gegeten bij verschillende restaurantjes en zijn naar strandjes geweest! Ze zijn zelfs mee geweest een drankje doen bij Cabana;)! Eind vorige week is een vriendinnetje gekomen van mijn moeder. Zie foto's!

Op mijn stage ben ik nu ook andere dingen aan het doen. Vorige week ben ik langs basisscholen gegaan om bepaalde kinderen te observeren en vandaag ga ik mee op huisbezoeken. Ik doe mee met de SOVA training en heb af en toe een client individueel op de deeltijd. Heel wisselend dus.

Hoop dat het met jullie ook allemaal heel goed gaat en blijf me berichtjes sturen want dat vind ik super leuk! Thanks!!

Liefs!!

  • 12 April 2011 - 12:32

    Dominique:

    Tot volgende week dushi!!!

  • 15 April 2011 - 20:41

    Vul Hier Je Naam In.:

    Vul hier je naam in.in...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage op Curacao

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2011

Back home!

14 Juli 2011

Inpakken!!

01 Juli 2011

Vakantie!!!!

24 Juni 2011

Allergisch voor kakkerlakken?!?!

13 Juni 2011

Bezoek!!
Wendeline

Actief sinds 15 Jan. 2011
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 42770

Voorgaande reizen:

28 Januari 2011 - 14 Juli 2011

Stage op Curacao

Landen bezocht: