Allergisch voor kakkerlakken?!?! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendeline Kate - WaarBenJij.nu Allergisch voor kakkerlakken?!?! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendeline Kate - WaarBenJij.nu

Allergisch voor kakkerlakken?!?!

Door: wendelineincuracao

Blijf op de hoogte en volg Wendeline

24 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Bon dia Dushinan,

Afgelopen twee weken waren rustige weekjes. Nadat Thijs vertrokken was ben ik ziek geworden. (En nee Thijs, dat komt niet door die terrorfeestweek met jou:P) Die week heb ik nog wel tot donderdag gewerkt maar in de avonden was ik weinig meer waard:p. (ze noemde het een virusinfectie;)). Vrijdag kon ik mijn ogen amper meer opdoen omdat die onstoken waren dus toen had ik maar besloten thuis te blijven van werk want het was echt geen gezicht:P Vrijdagavond hebben we nog wel even gekookt voor Tim en Ties die op een huis van vrienden van ons moesten passen. (eten moeten we toch tenslotte;)) Dat was leuk!! Ik heb dus ook geen partyverhalen want ik was echt de saaiste van het eiland vorige week. Afgelopen week sukkelde het allemaal nog een beetje aan met dat oog en die verkoudheid dus ik besloot net toch nog maar een keer naar de dokter te gaan omdat het wel erg lang duurde allemaal. Hij vertelde mij dat het kan dat ik allergisch ben voor iets ''tropisch'' en dat ik daardoor die symptomen hou. Dus ik vroeg natuurlijk waarvoor ik dan allergisch zou kunnen zijn. Zegt meneer de dokter: ''het zou kunnen dat je allergisch bent voor KAKKERLAKKEN''. Dat geloof je toch niet? Die beesten irriteren me al door in ons huis te wonen maar als je dan alles gehad denkt te hebben kunnen ze je nog beroerd laten voelen ook. Nouja dat weet ik natuurlijk niet zeker want ik ben allergisch voor katten en aangezien wij Dushi hebben die nog wel is naar binnen sneakt zou dat ook nog een optie zijn;)!. Ik dacht: ik deel dit even met jullie, zodat jullie gewaarschuwd zijn als jullie van plan zijn deze kant op de komen;)!
Allergie voor paarden kon ook nog en met 22 paarden is het niet zoo raar dat ik daar nu last van zou krijgen. Nouja zo kunnen we nog even doorgaan:P! Het komt goed!!

Het gaat al een stuk beter met me dus vanvaond gaan we toch maar weer een dansje doen bij Cabana. Morgen hebben we ons laatste 80&90 feest op Mambo dus daar moeten we ook bij zijn natuurlijk:)!
Afgelopen week hebben we wel weer wat leuke dingen gedaan. Maandag zijn we naar de movies geweest, dindsag hebben we lekker bij de Heeren geteten en woensdag hadden we de verjaaradag van Arnout. Toen hebben we met zijn allen bij de Tropen gegeten en daarna nog een drankje bij Cabana gedaan. Was allemaal gezellig!

Op stage ben ik aan het afronden. Nog 1 weekje en dan is het klaar. Ik had een tussenbeoordeling gekregen en die was postief! A.s. dinsdag heb ik mijn eindgesprek en krijg ik mijn eindbeoordeling, ven duimen dus;). Volgende week woensdag gaan we ons huisje al uit en gaan we de laatste 2 weken vakantie bij mijn oom en tante zitten. We vinden het heel vreemd dat we na 5 maanden in ons appartementje eruit gaan maar we hebben ook wel heel veel zin in de vakantie! In het volgende verslag zal ik vertellen hoe het allemaal is gegaan!!

Veel liefs!!!

  • 24 Juni 2011 - 15:46

    Kiym:

    Die beesten allemaal...wat moet je ermee! Geniet van je laatste 80&90's schatje. Tijd gaat nu ECHT hard, immer jammer dat ik je niet kan verwelkomen op Schiphol...maar eerst nog even 2 weekjes vakantie! Dat heb je verdiend! Enjoy your island darling! En beterschap! Liefs

  • 24 Juni 2011 - 20:32

    Dushi:

    He he - kom je eindelijk weer naar huis ?
    heb je wel gemist hoor !! Ik ben en blijf tenslotte toch JOUW hondje ? Toch ??
    Blijf je dan nog even bij me in Voorburg zodat we samen kunnen wandelen en knuffelen of moet je al weer snel naar je andere huis ?
    Poot en een lik,
    Dushi

  • 24 Juni 2011 - 20:44

    Iris:

    Hahaha, ik dacht dat je een grapje maakte toen ik de titel las!!! Kakkerlakken? Hahaha, heel fijn! Sterkte, hopelijk heb je geen last meer! Miss you!!!!!! Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage op Curacao

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2011

Back home!

14 Juli 2011

Inpakken!!

01 Juli 2011

Vakantie!!!!

24 Juni 2011

Allergisch voor kakkerlakken?!?!

13 Juni 2011

Bezoek!!
Wendeline

Actief sinds 15 Jan. 2011
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 42765

Voorgaande reizen:

28 Januari 2011 - 14 Juli 2011

Stage op Curacao

Landen bezocht: