Inpakken!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendeline Kate - WaarBenJij.nu Inpakken!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendeline Kate - WaarBenJij.nu

Inpakken!!

Door: wendelineincuracao

Blijf op de hoogte en volg Wendeline

14 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Inpakken!!!

Vrijdag 1 juli was mijn laatste dag op stage. Ik had eigenlijk alles al afgerond dus ik was er alleen nog om iedereen gedag te zeggen. Ze hadden taart gekocht dus we hebben eind van de ochtend met de collega’s die er waren taart gegeten. Dat was heel leuk. Ik had zelf ook nog wat lekkers bij me voor het hele team! Ik moest mijn laatste dag nog even langs klinika Capriles, kom ik buiten, heb ik een lekke band. Dat geloof je toch niet op je laatste dag. Nou ik ben echt niet zo afhankelijk maar in dit soort gevallen heb ik toch graag snel een man bij de hand. Nu was dit snel voor elkaar en warempel had hij ook nog mijn reserveband er binnen 10 minuten onder zitten. Zo dat was geregeld. Ik naar Capriles en weer terug naar werk. Daar iedereen dag gezegd en daarna ben ik vertrokken naar een autobandenzaak om de band te laten maken en weer te laten verwisselen. Dit koste mij maarliefst: 6 gulden. Dit is nog minder dan 3 euro hahaha. Nou daar doen we het voor he;)! We blijven immers gierige Hollanders:P!
Die avond zijn we lekker uit eten gegaan bij Cabana om een mooie stagetijd af te sluiten. We waren allebei heel erg moe van alles en zijn toen uiteindelijk nog redelijk vroeg naar bed gegaan. We merkte dat de vakantie begonnen was want het was DRUK!!
Zaterdag was het vlaggetjes dag en zijn we met Arnout naar Willemstad gegaan, we hebben daar lekker geluncht en zijn door de stad gaan lopen. Omdat we die avond onze laatste goud en fout hadden van onze tijd hier op Curaçao moesten we natuurlijk wel een mooie outfit aanschaffen. We hadden en te lelijke gouden legging gekocht waar we die avond in schitterde op Mambo. Het was een hele leuke avond waarin heel veel mensen verkleed waren. (zie foto’s). Die nacht sliepen we in de kamer van Job want die was er niet. Dit was lekker dichtbij. Zondag hebben we lekker niks gedaan en zijn we in de tuin gaan zonnen hier bij mijn oom en tante. In de avond hadden we natuurlijk Wet&Wild waar we naartoe gingen. Dit was weer, zoals gewoonlijk, een gezellig avondje!!
Maandag zijn we begonnen aan ons TANNING avontuur. We wilden allebei natuurlijk wel bruin terug komen in Nederland dus we gingen naar St. Tropez om te werken aan ons kleurtje. In de avond zijn we met Robin en Marco uit eten geweest bij de Gouveneur en daarna naar de film: Mister Poppers geweest. Dat was een hele gezellige avond. Die ochtend daarna moesten we vroeg op want ik mocht van Dominique nog een keertje met dolfijnen zwemmen. Ik had dit van haar gekregen. Om 8 uur moesten we ons melden bij de Dolphin Acadamy. Het was weer super leuk om te doen en een bijzondere ervaring. Super lief van Do dat ik dit van haar had gekregen!!! Dus: Thanks Do!!
Woensdag hadden we een shopdagje ingelast om cadeautjes en dingetjes te kopen. Met een budged die bijna op 0 staat is shoppen toch een stuk minder aantrekkelijk maar het nodige was gekocht en zelfs nog een paar onnodige dingen gingen mee naar huis:P! Die avond hebben we lekker bij Alex en Christa gegeten en hebben we verder niks meer gedaan. Omdat we toch vonden dat we iets van cultureels gedaan moesten hebben zijn we naar de grotten van Hato gegaan. Dit vond ik echt heel gaaf om te zien en het was leuk om te horen hoe die zijn ontstaan. Op bepaalde punten mocht je foto’s maken dus die kan je hieronder zien. Daarna zijn we weer lekker naar St. Tropez gegaan om een poging te wagen nog iets van ons huidkleurtje te maken. Die avond was het laatste avondje van Job hier op het eiland dus zijn we met een hele groep gaan eten bij Zanzibar, Jan Thiel. Daarna met de groep naar Cinco gegaan om een dansje te doen. Dit was ook wederom weer een gezellige avond. Ik val wel in herhaling he met al die gezellige avondjes;)! Job vertrok die dag erna naar huis toe. We wilden hem uitzwaaien op Hato, wij waren er maar meneer zelf was er niet. Bleek zijn vlucht 3 en half uur vertraagd. Helaas lukte het ons niet daarna nog te komen. Die avond hebben we met een collega van Do gegeten in het Riffort bij een Mexicaan en daarna zijn we natuurlijk een dansje gaan doen bij Cabana! We hoorde dat er een vrij nieuw resort was bij Papagayo dus daar wilde wij wel even een kijkje gaan nemen. Het was echt super mooi en ook dit was weer een heerlijk dagje ‘’werken’’ aan onze kleur wahaha. (zie foto’s). Die avond was er een heel groot feest bij Wet&Wild: Amnesia en hier wilde we heel graag naar toe. Kwamen we daar aan de deur, waren de kaartjes uitverkocht. 1600 kaartjes waren allemaal al weg. Dit was echt super jammer dus dropen we weer af naar huis toe. Hier stond een hele lieve tante klaar die ons vertelde dat we lekker in hun bed mochten zappen. Dan denken jullie: wat is daar zo bijzonder aan? Maar wij hadden al dik 5 maanden geen tv meer gekeken dus het was echt FEEST!! We lagen in bed, met thee en een tv voor ons waar we lekker America’s next topmodel op aan het kijken waren. We hadden dan wel een vet feest gemist maar dit was ook wel echt heel lekker!! Die zondag hebben we weer lekker gerelaxt thuis en aten we bij Alex en Chris. Daarna gingen we naar Wet&wild voor de laatste keer van onze tijd hier op curaçao. Het was heel vreemd dat we na al die weekeinden stappen nu voor het laatste uit gingen voor nu hier. Het was een hele gezellige avond en we belanden die nacht weer in het bed van Job die inmiddels naar Nederland was. We hadden niks bij ons maar het had wel wat;)! Maandag moesten we nog even de stad in voor nog een paar dingetjes. Ik had die avond mijn laatste tennisles hier. Daarvoor zijn we nog even gaan eten bij de Tropen, dat toch wel ons vaste tentje was de afgelopen tijd hier.
Dinsdag zijn we weer naar St. Tropez gegaan met onze ‘tanning’ zonnebrand:P. Ik weet niet of ik wel is had verteld wat St. Tropez is maar dit is een zwembad aan zee met daaromheen louchebanken en ligbedden. Het is onze favoriet zoals jullie waarschijnlijk wel hadden gemerkt. Daarna wilde we Pieter, Marion, Alex en Christa meenemen uit eten. Het broertje van Pieter is hier ook met zijn vrouw en dochter dus die gingen gezellige mee. We hebben met zijn 9en gegeten bij de Heeren. Het was de bedoeling dat we hun gingen trakteren maar mijn oom kon het toch niet laten ons te sponsoren wat we uiteindelijk natuurlijk toch wel fijn vonden met ons studenten inkomen;)!! Het was een hele gezellige avond.
Vanochtend werden we wakker en besefte we opeens dat we morgen al weggaan. De stress sloeg toe want ik kan niet ontkennen dat we veel bagage hebben en dat de bagagenormen op dit moment nogal streng zijn. We hadden geen rust in onze kont dus we begonnen meteen met pakken. Alles ging uit de koffer en de kamer hier was 1 grote chaos. Daarna ging alles er weer in en bleek het toch allemaal goed te passen. We hebben een kofferweegschaal dus dat was fijn. Het bleek allemaal binnen de normen te vallen dus we waren opgelucht. Ik kan nog niet helemaal opgelucht ademhalen want mijn toilettas moet er nog in en natuurlijk nog wat laatste spulletjes. We gaan het zien op Hato;).
Het is zo raar maar de tijd lijkt opeens heel langzaam te gaan. Ze zeggen dat de laatste lootjes het zwaarst wegen en dat is ook wel zo. Het is niet dat we het zwaar hebben maar we leven nu al een tijdje toe naar onze terugkomst dat het nu ook wel mag gebeuren. Het is hier fantastisch en we hebben een onwijs gave tijd gehad maar we hebben ook wel super veel zin iedereen weer te zien in Nederland. Het is een tijd geweest om nooit meer te vergeten met hele mooie en gave herinneringen en ervaringen en af en toe ook wat moeilijkere tijden waar we ons doorheen hebben geslagen. Samen met Do heb k het geweldig gehad!!
Vanavond gaan we met een paar nog eten bij Cabana en lekker lounchen en dan zit het er op!!

Op dit momentn gaan we bijna vertrekken. Het regent hier en is bewolkt maar we hopen straks toch nog een paar zonnestralen mee te pakken voordat we weggaan!!

Lieve iedereen, onwijs bedankt voor alle berichtjes van jullie!!

Dikke kus

  • 14 Juli 2011 - 16:10

    Isis:

    hee Wen! Ik weet niet of je 't nog leest, maar iig een hele goeie terugreis he!!!! En geniet van je laatste avondje daar.. X

  • 14 Juli 2011 - 22:46

    Kiym:

    Prachtig laatste verslag liefje! Zo te horen hebben jullie je de laatste dagjes nog lekker vermaakt, maar ik kan mij ook voorstellen dat het nu ook tijd is om te gaan. Wat heerlijk om straks iedereen in Nederland weer te zien! Ik ben super trots op hoe je alles hebt geregeld en gedaan daar...een avontuur om nooit te vergeten! Liefje, have a safe flight en geniet van de mensen om je heen in Nederland! LIEFS

  • 15 Juli 2011 - 21:08

    Winette:

    Hi Lievie,

    Heb genoten van alle mooie verslagen. Heel erg van Harte met je eindresultaat van de stage en wens je uiteraard vooral een veilige terugreis.
    Dikke kus.
    We zien elkaar snel,
    liefs,
    Winette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage op Curacao

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2011

Back home!

14 Juli 2011

Inpakken!!

01 Juli 2011

Vakantie!!!!

24 Juni 2011

Allergisch voor kakkerlakken?!?!

13 Juni 2011

Bezoek!!
Wendeline

Actief sinds 15 Jan. 2011
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 42759

Voorgaande reizen:

28 Januari 2011 - 14 Juli 2011

Stage op Curacao

Landen bezocht: