Regen, ziek en veel muggen maar we klagen niet!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendeline Kate - WaarBenJij.nu Regen, ziek en veel muggen maar we klagen niet!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendeline Kate - WaarBenJij.nu

Regen, ziek en veel muggen maar we klagen niet!!

Door: wendelineincuracao

Blijf op de hoogte en volg Wendeline

06 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Bon nochi iedereen!!

Een kort verslagje omdat we niet zoveel hebben meegemaakt deze week maar gewoon omdat het kan;). Het heeft nog bijna de hele week geregend en niet zo'n beetje ook. Blijkbaar zijn wij echt niks meer gewend hier want we zijn allebei ziek (geweest) haha. Do begon na het weekeind en ik ben nu aan de buurt! We dansen en zingen natuurlijk ook niet dagelijks de hele nacht in de regen dus dat zal er wel mee te maken hebben;)
We hadden deze week het afscheid van Nikki (een meisje dat hier ook woonde) dus hebben we gezellig met zijn allen gegeten. Verder hebben we weinig meegemaakt deze week omdat we om beurten in bed lagen haha. We noemde onszelf de ''omas's'' van het eiland.
Gister hebben we een BBQ gehad bij vrienden die ik al kende van hier. Was heel gezezellig. Ik had het zo gehad met het thuis zijn dat we vandaag naar St. Tropez zijn gegaan. Dat is een zwembad waar je lekker kan zonnen! Is super mooi en relaxt!! Natuurlijk weer lekker verbrand maargoed dan gaat dat witte kleurtje er teminste een beetje af!
Het is hier echt heerlijk en super gezellig!!
Er is nu carnaval hier op het eiland. Dat wordt altijd heel groots gevierd. Morgen is ook een officiele vrije dag vanwege carnaval! Daar zeggen wij geen nee tegen:P! Dindsdagavond is de afsluiting met een hele mooie optocht met allemaal lichtjes. Daar gaan we heen.

Het is ook wel een gek land dit. Ga ik naar het psychiatrisch ziekenhuis hier om mijn stagevergoeding te halen, zijn we mijn geld kwijt:O! Ze konden het nergens meer vinden dus ik moest maar weer gaan en ik zou gebeld worden als mijn geld gevonden was. Haha dit kan ook echt alleen maar hier gebeuren;)!!

A.s. vrijdag komt brigitte me hier al opzoeken dus dat is helemaal gezellig!!

Hoe gaat het daar allemaal? Ik word graag op de hoogte gehouden;)!!!
Pasa un dushi siman!!!
Liefss

  • 06 Maart 2011 - 21:59

    Kiym:

    Die smoothies zien er prima uit! Eigenlijk helemaal geen zin om je op te komen zoeken daar! Ohja. Toch wel. NOG MAAR BIJNA EEN MAAND!
    Tijd gaat zo hard! Hoop dat je je snel weer even wat beter voelt, want ik wens wel sterke carnavalsverhalen te ontvangen;)! Zal aan je denken als ik in mijn nieuwe hippe wolvenpakkie Oeteldonk op zijn kop aan 't zetten ben...enne, zo te horen gaat je Papiamento ook lekker vooruit, goed hoor dushi!;) Beterschap&liefde!

  • 12 Maart 2011 - 15:30

    Mam:

    hey schattie! Nu is Brietje gezellig er! doe maar heel veel gezellige en leuke dingen! laat haar Curacao maar van alle kanten zien! Kijk uit in de zon, maar met factor 50 moet dat wel gaan lukken. Wij tellen af!! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage op Curacao

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2011

Back home!

14 Juli 2011

Inpakken!!

01 Juli 2011

Vakantie!!!!

24 Juni 2011

Allergisch voor kakkerlakken?!?!

13 Juni 2011

Bezoek!!
Wendeline

Actief sinds 15 Jan. 2011
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 42791

Voorgaande reizen:

28 Januari 2011 - 14 Juli 2011

Stage op Curacao

Landen bezocht: