Teken van leven! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendeline Kate - WaarBenJij.nu Teken van leven! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendeline Kate - WaarBenJij.nu

Teken van leven!

Door: wendelineincuracao

Blijf op de hoogte en volg Wendeline

29 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Lieve iedereen!
Het is alweer meer dan 2 weken geleden dat ik iets heb geschreven dus ik dacht: laat ik weer is even wat van me horen!

Het aftellen is begonnen. Onze aankomstdatum staat nu officieel vast. 15 juli komen we weer aan in het mooie Nederland. We moeten nog 5 weken stage lopen en dan hebben we nog 2 weken vakantie hier om goed bruin terug te komen. Op stage ben ik nog druk met van alles bezig maar langzaam ben ik ook aan het werken naar de afronding. Ik moet sommige cliënten overdragen omdat ik het helaas niet af ga krijgen waar ik mee bezig ben. Ik ben bezig met het maken van een ‘’ik-boek’’ met sommige cliënten. Hierbij werk je aan het zelfbeeld en het zelfvertrouwen van de kinderen. Het is een hele leuke methodiek om te doen. Verder ben ik nog bezig met de stop,denk,doe training die helaas een week na dat ik weg ben pas is afgelopen. Hier kom ik in mijn vakantie nog een keertje voor terug omdat ik het graag ook zelf wil afsluiten. Zo ben ik dus al bezig met de afronding van mij stage. Morgen heb ik een gesprek met de baas en mijn collega over de ‘’deeltijd’’ behandeling waar wij het format voor hebben geschreven. Ik vind het natuurlijk heel spannend wat ze er van vind en wanneer de deeltijd open kan gaan want ik heb er veel tijd in gestoken.

Ik heb wel weer zin om jullie allemaal weer te zien en begin het stiekem wel een beetje te missen daar…Het is hier geweldig en prachtig maar heb ook wel weer zin om mijn vriendjes en vriendinnetjes te zien, mijn eigen bed, de winkels daar (hier is shoppen echt geeen doen, wel goed voor mijn portemonnee hahah), en alle andere vertrouwde dingen!

Verder doen we buiten stage nog steeds leuke dingen. We zijn met een groep naar de première van pirates geweest en hebben onze vaste avondjes Cabana en Mambo natuurlijk weer gehad. We hebben goud, fout en stout feest gehad en 80s&90s party! In het weekeind zijn we lekker naar het strand geweest en hebben we gerelaxt! Het is dus niet heel anders dan alle andere weken dat we hier zijn. Sinds een week is het opeens een stuk warmer geworden. Het waait bijna niet en de temperatuur is omhoog gegaan. Je hoort iedereen erover klagen haha. Afgelopen week hebben we eigenlijk een soort zelfde weekje gehad. Tussendoor heb ik nog een paar keer tennisles gehad. Dit heb ik nu wat later op de avond want als ik het doe als het nog licht is dan moet ik na 10 minuten aan het gas:P! Beetje jammer van Do en mij was dat we afgelopen keer per ongeluk het flesje water van de meneer na mij hadden meegenomen, die had dus geen water tijdens zijn training. Ik kan jullie vertellen: dat heb je echt nodig hahah!! Vrijdag kwam er een vriendinnetje van ons van hier logeren en die blijft tot morgen. Morgen komt er een vriendin van Do uit Nederland hier een week en daarna komt Thijs een week hier! Volle bak maar heel gezellig!! Eigenlijk mogen hier geen mensen logeren, tenminste het mag wel maar dan moet je per nacht geld betalen. Hier hadden wij natuurlijk geen zin in dus hebben we een matras geleend van Roos. Het was nog een hele opgave om dat matras hier te krijgen want ‘’ze’’ mochten niet zien dat wij een matras onze kamer binnen sneakte. Dus wij rennen over het terrein met een matras in onze hand, het leek wel alsof we weer in groep 8 zaten en gingen overlopen naar de jongens:P!
Net hebben we een grote schoonmaak gehouden want hoe klein het hier ook is, we kunnen er echt een gigantische bende van maken (zie foto’s)!

Ik hoor natuurlijk heel graag al jullie verhalen en ben nog steeds heel blij met alle lieve reacties, mailtjes en belletjes!!
Veel liefs!!!!!!

  • 30 Mei 2011 - 05:29

    Lizette:

    Wennnn!! Leuke update weer! wel jammer dat je nu pas de 15e terugkomt! Je had me lekker gemaakt met de 7e!! En ik ga de 14e op vakantie!! Maar een aantal daagjes langer in Curacao blijven is ook wel lekker, begrijp ik goed hoor;)

    Daaag chickiee! XXX

  • 13 Juni 2011 - 11:20

    Natalie:

    Hoi Wendeline,

    Via blackboard van Hogeschool Leiden ben ik op jou site terechtgekomen. Als ik het goed heb loop jij stage bij Yudaboyu? Ik ben geïnteresseerd in een stage bij hen en zou graag willen weten hoe jij gesolliciteerd hebt en wat je taken precies zijn.
    Je kunt me mailen op: natalie_westgeest@hotmail.com
    Ik hoor het graag!

    Groetjes Natalie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage op Curacao

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2011

Back home!

14 Juli 2011

Inpakken!!

01 Juli 2011

Vakantie!!!!

24 Juni 2011

Allergisch voor kakkerlakken?!?!

13 Juni 2011

Bezoek!!
Wendeline

Actief sinds 15 Jan. 2011
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 42782

Voorgaande reizen:

28 Januari 2011 - 14 Juli 2011

Stage op Curacao

Landen bezocht: